Személyes kommunikáció
Management marketing
Tíz emberből kilenc nem a felkészületlensége miatt vall kudarcot, hanem mert nem tudja eladni a képességeit. Minden vállalat, minden vállalati vezető, sőt, minden vezetői stratégia, döntés vagy intézkedés – termék, amit el kell adni. Minden tervünk, minden döntésünk üzenet a külvilág számára, akár akarjuk, akár nem. E „termékek vevői” pedig a szervezet stakeholder-ei: a vásárlók, az alkalmazottak, a szakszervezetek, a tulajdonosok, a szűkebb szakmai és a szélesebb laikus közvélemény.
Kommunikációs Coaching
Üzleti és magánéletbeli sikereinknek több mint 80 százaléka kommunikációs képességeinktől függ. Egy szervezet vezetője, egy közszereplő akkor képes igazán jól ellátni kommunikációs teendőit, ha folyamatosan „edzésben” van. A coaching olyan személyre szabott, folyamatos kommunikációs tanácsadás és tréningprogram, amely lehetővé teszi, hogy a vezető az állandóan változó helyzetekben a lehető legtöbbet hozza ki magából, és mindig a meghatározott stratégiai célok mentén haladjon.
Protokoll és stílus tanácsadás
A ruha teszi az embert. A stílus pedig maga az ember. Hogyan öltözzünk különböző alkalmakra, hogyan viselkedjünk különböző rendezvényeken? Hogyan szervezzünk rendezvényeket, kiket hívjunk meg, és kiket ne? Hol várjuk, hogyan, milyen megszólítással köszöntsünk vendégeinket? Milyen sorrendben ültessünk le és lássunk vendégül őket? Mit illik, és mit nem? És még egy sor más apró, de fontos tudnivaló…