Kommunikációs tréningek

Kommunikációs tréningek

Kommunikációs tréning

Egy százalék inspiráció, 99 százalék gyakorlás. Többek szerint ez a zsenialitás receptje tudományban, művészetben és sportban. Szerintünk a kommunikációban is. A közszereplés, a kommunikáció is szakma, amelyet tanulni, gyakorolni kell, még a legjobbaknak is. Kommunikációs tréningjeink olyanok, mint a színházi próbák: felkészítenek a hétköznapi szerepekre, hogy ne azonnal élesben, egyedül a színpadon, a kritikusok túlerejével szemben kelljen kiizzadni, eldadogni a várva várt produkciót.

Médiatréning

Kamerák, riporterek, újságírók kereszttüzében

Egy cég piaci értékének akár 40 százalékát is adhatja a vállalati hírnév. A sajtó olyan globális kommunikációs terep, amely egy vállalat vagy szervezet csaknem összes célcsoportjának elérésében kulcsfontosságú szerepet játszik. Ez a tréning felkészíti a résztvevőket az „éles” interjúk, sajtótájékoztatók és egyéb médiaszereplések fogásaira, trükkjeire, kulisszatitkaira.

Prezentációs tréning

Felkészítés nyilvános beszédek, előadások, fórumok megtartására

Egy vezetőnek hitelesen és meggyőzően kell szerepelnie a legkülönbözőbb vállalati vagy társadalmi rendezvényeken. A beszédeknek, prezentációknak, fórumoknak egy sor olyan szabálya, tudnivalója van, amelyek elsajátítása nélkülözhetetlen az eredményes kommunikációhoz.

Kríziskommunikációs trénig

Válsághelyzetek megelőzése és kezelése

Ami rémálom egy vállalat vagy szervezet számára, az a médiának „mennyei áldás”: olyan bomba hír, amelynek segítségével egy műsor nézettsége, egy lap eladott példányszáma jelentősen növelhető. Egy vállalat vagy szervezet vezetőjének rendelkeznie kell azokkal a válságkommunikációs ismeretekkel, képességekkel és készségekkel, amelyek lehetővé teszik a krízisek eredményes megelőzését, kezelését és lezárását.

Tréning szóvivők és kommunikációs vezetők részére

Minden, amit egy szóvivőnek, kommunikációs vezetőnek tudnia kell

Egy szervezet teljes körű kommunikációs tevékenységének megtervezéséhez, irányításához, valamint személyes képviseletéhez és megjelenítéséhez magas fokú felkészültségre, professzionalizmusra van szükség: mind a média közegében, mind pedig a szervezet profiljába vágó szakterületeken. Ez a tréning teljes körű felkészítést kínál: tartalmazza mindazon ismereteket, amelyekre minden kommunikációs vezetőnek életbevágó szüksége van vagy lehet.

Változáskommunikációs tréning

Átalakuló, átszervezés alatt álló társaságok vezetőinek

Egy vállalat olyan, mint a cápa: ha nem tud előre úszni, elpusztul. Minden szervezet folyamatosan változik, ám a változások csak akkor hozzák meg a kívánt eredményt, ha kívül és belül kellő támogatottságot kapnak, azaz ha a vezetők professzionális módon kommunikálják őket. Ellenkező esetben a konfliktusok könnyen krízisekké válhatnak, ami már nemcsak a tervezett változások sikerét, hanem az egész társaság működőképességét és jó hírét is veszélybe sodorhatja.

Menedzsment marketing tréning

Vezetői terveink, döntéseink, intézkedéseink eladása

Tíz emberből kilenc nem a felkészületlensége miatt vall kudarcot, hanem mert nem tudja eladni a képességeit. Minden vállalat, minden vállalati vezető, sőt, minden vezetői stratégia, döntés vagy intézkedés – termék, amit el kell adni.  Minden tervünk, minden döntésünk üzenet a külvilág számára, akár akarjuk, akár nem. Ez a tréning abban segíti a vezetőket, hogy saját magukat, saját cégüket és saját terveiket „el tudják adni” a szervezetük számára kulcsfontosságú stakeholderek-nek.

Követő tréningek

Ismétlés a tudás anyja

Időről időre célszerű felfrissíteni kommunikációs ismereteinket, az előző tréning óta bekövetkezett változásokhoz hozzáigazítani kommunikációs eszköztárunkat, finomabbra hangolni nyilvánosság stratégiánkat, meghatározni a küszöbön álló feladatokat és begyakorolni az új üzeneteket, kommunikációs paneleket.